پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

آیا سایت شما موبایل فرندلی است؟

آموزش رایگان ساخت و طراحی سایت های حرفه ای با وردپرس

آیا سایت شما موبایل فرندلی است؟

۱۱۲ بازديد
 
 
ما دوباره از جشنواره غذای خوب و آشامیدنی Northamptonshire حمایت می کنیم!
 
 
 
 
 
 
ما دوباره از جشنواره غذای خوب و آشامیدنی Northamptonshire حمایت می کنیم!
 
 

ما هنوز شاهد هستیم که بیش از 70٪ مشتری های جدید که دارای وب سایت دوستانه موبایل نیستند!

چگونه می تواند این باشد ؟!

 

ظهور طراحی پاسخگو

 

طراحي پاسخگو در چند سال گذشته فتح كرده است و شيوه اي كه مشاغل حضور خود را در اينترنت به وجود مي آورد. سایتی با طراحی وب پاسخگو می تواند بدون توجه به دستگاهی که دارد ، با صفحه نمایشگر نمایش داده شده سازگار باشد. یک وب سایت به طور خودکار اصلاح می شود و تجربه بهتری را در دستگاه مورد نظر خود در اختیار کاربر قرار می دهد.

 
 

آیا می دانید طراحی وب پاسخگو نیز توسط Google تأیید شده است؟

 
 

در سال 2015 ، گوگل به روزرسانی در الگوریتم موتور جستجوگر خود را منتشر کرد ، به این معنی که اگر وب سایت شما دوستانه تلفن همراه نبود ، رتبه وب سایت شما مجازات می شود. این بروزرسانی به دلیل افزایش زیاد بازدید وب سایت ها با استفاده از دستگاه تلفن همراه در آن زمان به Mobilegeddon معروف شد. این به ویژه به صاحبان مشاغل کوچک که وب سایتهای قدیمی تری داشتند که از نظر تلفن همراه راحت نبودند ، ویران کننده بود. اگر وب سایت شما تحت تأثیر مجازات گوگل قرار بگیرد ، ترافیک به طرز چشمگیری کاهش می یابد و شما دیگر رتبه های بالا خود را برای آن همه کلمات کلیدی مهم حفظ نمی کنید. این می تواند به کاهش فروش یا تجارت منجر شود. این دلیل طراحی پاسخگو برای اجرای مهم است. در سال 2019/2020 پیش بینی شده است که بیش از 68٪ از کل کاربران تلفن همراه از دستگاه های تلفن همراه خود به اینترنت دسترسی پیدا کنند.

 
 
واقعاً ارزش دارد که وردپرس را به روز می کند
 
 

طراحی پاسخگو چیست؟

 
 

هنگام مشاهده در دستگاه های کوچکتر ، به عنوان مثال تلفن هوشمند یا رایانه لوحی ، وب سایت متفاوت از نحوه عملکرد در نمای دسک تاپ یا لپ تاپ سایت شما متفاوت است. نمادهای بزرگتر را نشان می دهد ، کلیه مطالب بزرگتر و تراز شده هستند بنابراین کاربر مجبور به بزرگنمایی نیست. ناوبری بالای شما ممکن است به منوی کشویی تغییر کند ، ممکن است آرم شما کوچک شود ، پیوندها آسانتر می شوند و غیره. وب سایتی که نیست سازگار با تلفن همراه یا تلفن همراه پاسخگو همان نمایش دسک تاپ را نشان می دهد ، اما وقتی در یک دستگاه تلفن همراه مشاهده می شود ، کوچک و معمولاً غیرقابل خواندن به نظر می رسد ، و پیوندها غیرقابل نمایش هستند.

از آنجا که تعداد کاربرانی که از دستگاه های تلفن همراه مختلف برای مرور وب سایت ها استفاده می کنند ، به Google توصیه شده است که وب سایت شما را به صورت دوستانه در اختیار کاربران قرار دهد تا به کاربران در مرور صفحات شما کمک کند.

 
 

مزایای طراحی پاسخگو

 
 

به دلایل توضیحی در این زمینه تعداد بیشتری جوانب مثبت وجود دارد ، با این حال ، گوگل اکنون واقعاً هیچ انتخابی برای صاحبان مشاغل در این مورد نداده است ، زیرا مجازات گوگل می تواند به شدت بر تجارت آنلاین شما تأثیر بگذارد. شما باید در بعضی مرحله وب سایت خود را به دوستانه بودن تلفن تبدیل کنید و با این کار گوگل با شما خوشحال تر می شود. علیرغم اینکه چقدر هزینه دارد ، با یک طراح مناسب ، با ساخت نسخه جذاب و موبایل وب سایت خود ، مشتریان از شما تشکر می کنند. با آسانتر کردن زندگی مشتری می تواند به معنای فروش و افزایش میزان ترافیک شما باشد.

 
 

آیا باید وب سایت خود را به صورت موبایل دوستانه کنید؟

 
 

می توانید وب سایت خود را با Google تست کنید تا ببینید آیا این دستگاه دوستانه موبایل است. اینجا را کلیک کنید تا هم اکنون وب سایت خود را آزمایش کنید.

با شماره تلفن 09154155653 تماس بگیرید یا به ما ایمیل دهید و ما می توانیم بهترین راه را برای به روزرسانی وب سایت خود با شما در میان بگذاریم و از از دست دادن آن همه رتبه های مهم در Google جلوگیری کنیم.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد